Katalog stron ABIX

Podkategoria - maglownica naprawa

DODAJ STRONĘ

Najnowsze strony

Regeneracja przekładni (maglownic) przekladnie.mielec.pl

Zużyta maglownica Jakość polskich dróg drugiej i trzeciej kategorii wciąż daleka jest od ideału. Dlatego w wielu samochodach już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów uszkodzeniu ulegają tak ważne dla bezpieczeństwa i komfortu podzespoły jak maglownica. Kosztowna wymiana na nową część z logo producenta lub markowy zamiennik to jedno z rozwiązań wartych rozważenia. Inne to regeneracja przekładni kierowniczej w specjalistycznym warsztacie. Będzie sporo taniej i jeśli regeneracja zostanie przeprowadzona zgodnie ze sztuką, trwałość nie odbiegnie od nowej części wysokiej jakości. Co oczywiste, regeneracja to także lepsze rozwiązanie niż montaż nowego zamiennika nieznanego pochodzenia lub montaż części używanej. Przedwczesne zużycie Zębatkowa przekładnia kierownicza potocznie nazywana maglownicą to podzespół występujący niemal we wszystkich autach osobowych konstruowanych od lat 90. XX wieku do dziś. Maglownica przenosząc ruch kierownicy na ruch mechanizmu, zamienia ruch obrotowy na ruch postępowy – następuje wtedy skręt kół. Niezawodny układ kierowniczy to gwarancja bezpieczeństwa i komfortu jazdy, dlatego tak istotne znaczenie ma jakość stosowanych podzespołów. Jednak jak pokazuje praktyka, w wielu przypadkach już po dwóch czy trzech latach eksploatacji przekładnia ulega uszkodzeniu. Producenci oszczędzają na jakości poszczególnych elementów, licząc na duży zysk w przypadku wymiany w autoryzowanym serwisie. Na zużycie części wpływ mają nie tylko czas i przebieg, ale także trudy eksploatacji – w teorii maglownica powinna wytrzymać przebieg co najmniej 100 tysięcy km, ale jak pokazuje praktyka w wielu autach, zwłaszcza miejskich i kompaktowych, zauważalne zużycie następuje znacznie szybciej. Poza niższą jakością materiałów stosowanych w układach kierowniczych na zużycie wpływa kilka czynników związanych ze stylem jazdy. Maglownica narażona jest na częste przeciążenia pochodzące od przeszkód na drodze (progi zwalniające, koleiny, ubytki w nawierzchni), zwłaszcza kiedy kierowca przejeżdżając po nierównościach, manewruje kierownicą. Kolejnym czynnikiem, który wpływa na trwałość, są krawężniki – niszczą nie tylko przekładnie kierownicze, ale także opony czy felgi. Następna przyczyna szybszego zużycia maglownicy wynika z nieodpowiednio dobranych opon i felg – szeroka opona o niskim profilu niedostatecznie tłumi nierówności, przenosząc drgania zarówno na układ kierowniczy, jak i elementy zawieszenia. Regeneracja Typowymi usterkami układu kierowniczego są wycieki płynu oraz zużyte zęby w przekładni. O ile w pierwszym przypadku wystarczy zamontować nowe uszczelnienie, wymienić płyn oraz przeszlifować listwę, to w drugim należy wymienić koła zębate i ponownie złożyć przekładnię. Jest to zabieg skomplikowany i wymagający doświadczenia oraz wysokiej jakości sprzętu warsztatowego oraz doboru wysokiej jakości kół zębatych oraz innych elementów. Mimo skomplikowania wymiana zębatek w wielu przypadkach jest lepszym rozwiązaniem niż zakup używanego podzespołu czy maglownicy pochodzącej od nieznanego producenta. Gwarancja, że przekładnia kierownicza po regeneracji będzie jakościowo porównywalna z fabrycznie nową częścią stosowaną podczas montażu na linii produkcyjnej. I choć regeneracja przekładni kierownicyej może czasem kosztować tyle co zamiennik „no name”, to jest to lepsze rozwiązanie. A ile można zaoszczędzić, jeśli kupowałoby się maglownicę z logo producenta – 50% to standardowa wielkość. Jakość porównywalna z fabryczną częścią za połowę ceny to propozycja warta rozważenia.


Maglownica regeneracja

Firma przekładnia z Pabianic przedstawia stronę internetową z opisem naprawy układów kierowniczych. Z zakładem, od bardzo dawna, współdziałają warsztaty z całej Polski. Załoga mechaników naprawia maglownice oraz regeneruje przekładnie kierownicze zębatkowe a także pompy wspomagania układu kierowniczego. Maglownica to część układu samochodowego, która pełni kluczową rolę w precyzyjnym a także swobodnym kierowaniu pojazdem. Maglownice są testowane przed regeneracją i po regeneracji, w celu uniknięcia ewentualnych błędów w późniejszej jej naprawie. Przekładnia S.C. prowadzi własna stronę Web, gdzie opisuje swój serwis, do którego usług zalicza się regeneracja maglownic a również naprawa przekładni kierowniczych, która jest ich specjalnością. Siedziba marki umiejscowiona jest w Pabianicach, obok Łodzi, ale zakład obsługuje całe województwo łódzkie a także miasto Warszawa. Właściciele aut zgłaszają się do autonaprawy najczęściej z usterkami takimi jak: luzy, bumy, wycieki, skoki na sztabie, zaniki a też braki dopomagania oraz nietrzymanie toru jazdy. Wśród licznych usług mechaniki pojazdowej te związane z układem kierowniczym wysuwają się na miejsce pierwsze. Gwarancja na każde naprawy udzielana jest na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy. Do naprawy przekładni oraz maglownic używane są wyłącznie niebanalne uszczelniacze, które posiadają bardzo mocną wytrzymałość ciśnieniową. Regeneracja przekładni kierowniczej jest istotną dziedziną działalnością mechaniki samochodowej z gminy Łódź. Inwitujemy każdych właścicieli aut do kooperacji.


MAGLOWNICA NAPRAWA Marek Bochacz KOBYŁKA ul. Nadmeńska 9 tel. 509027117

Naprawiamy Przekładnie Kierownicze - maglownice - w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Kobyłka pod Warszawą ul. Nadmeńska 9 tel. 509027117.